En eftermiddag i panik.

Usch! Den här eftermiddagen slutade i verklig panik, först från den lilla fröken sen från hennes mamma. Började med att jag skulle lägga henne tiv 16 gick inte alls efter 40 minuter trots att hon låg och blundade låånga stunder i sängen så jag tog upp henne en stund till. satte henne i köksstolen och hon satt där och hängde, orkade inte ens leka med sina leksaker.
Gjorde en flaska och gick in i sovrummet igen. efter en stund satte det igång. hon skrek och jag tog över henne i vår säng, la mig nära nära och myste lite. Men skriket bara eskalerade så jag tog upp henne igen i famnen och gungade då började skriket övergå i PANIK från Majas sida nu spelade det ingen roll hur eller var vi satt eller gjorde hon bara SKREK sen blev hon tyst och så kom det sådär i intervaller i näramre timmen inget jag gjorde hjälpte och hon kändes som hon gjorde när hon var liten plutt med magknip. spännde hela kroppen och skrek rakt ut, inte ett "ledset" skrik utan mer som ett vrål! och tårarna sprutade, snart även på mig :(

Till sist somnade hon hulkandes på mitt bröst, det har heller inte hänt sedan hon var liten liten... och där satt vi, hon andades tungt och lugnt och jag försökte förstå vad som just hänt. Jimmy var såklart inte hemma heller utan påväg från Björklinge med vår BÅT.. otur i tajmingen.

Lillfia sussar fortfarande och jag förstår fortfarande inte var som hände. hon verkar sova lugnt. Vet inte om hon var brutalt övertrött eller så fick hon jävligt magknip..

Man önskar att hon kunde berätta vad som är fel ibland.

Mitt lilla vad hemskt jobbigt det är när man inte räcker till som mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Kan ju vara övertrötthet för så gör Izabella ibland åsså men visst är det lätt att jaga upp sig...speciellt som första gångs mamma...men ibland känner jag mig trots tredje barnet som en nybörjare.

Postat av: Therése

kram!

2011-05-05 @ 19:53:40
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0