Gåstol

Idag har vi haft en trevlig dag här hemma. Jossan o Karin med Thyra kom till lunch och Jossan bjöd på god sallad. Pappan kom hem från jobbet och vi tog en promenad i kvällsolen. en sväng till affären för att köpa äpplen o yoggi. Maja sov gott i vagnen. Hem och åt middag sen stack J till Fyrishov för att kolla på Storvreta-Täby. jag längtar tills Maja är så stor att hon kan följa med, kanske nästa år, med hörselkåpor.

För övrigt börjar det bli väldigt dags med en gåstol till Maja, ny kostar dem runt 600 så vi letar med ljus o lykta på blocket, utan resultat än så länge :( och vi vill ju inte vänta hur länge som helst heller. Denna hade ju varit nåt.


Kommentarer
Postat av: Therese & Agnes

Agnes ska gå med oss på Storvreta på måndag, med hörselkåpor =)

2011-03-16 @ 20:43:53
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com
Postat av: Elena

hihihi akta era fötter nu när gåstolen kommer fram!! =)

2011-03-16 @ 21:16:04
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
Postat av: Louise

Kolla på blocket det borde finnas där...jag tror vi använde vår gåstol till killarna i enbart några månader och den har vi fortfarande kvar då Izabella redan börjat sitta i den hon vägrar babysitter(det är den vita som hon sitter i igårdagens blogg)och den gav mina föräldrar 100 kr för när min lillasyster var bebis och det är 19 år sedan nu.

jag vill med ha en sådan men min väninna sa att det är inte lönt för de används så kort tid och de är pissedyra...blocket är bästa att fynda på.

Se upp sen när hon rusar i den för det är inte skönt för fötterna att bli påkörd av gåstolar...:-)

Ha det bäst.

Postat av: Therese & Agnes

Det är klart det blir nog lättare att ta med dem på match ju äldre de blir men det är nog ingen skillnad på nu och när e är 1 1/2 år. de måste ju fortfarande sitta i famnen liksom ;)

Vi köpte våra hörselkåpor på littlekidscorner.se, de är från Acta Graco.

2011-03-17 @ 09:17:08
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com
Postat av: Anonym

varför sån skit? lär henne att ta sig fram själv utan sån stol, hon kommer gå på tå sen hela livet... bvc varnar för dom

2011-03-17 @ 16:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0