Söndagspromenad

Jodå, jag tog mitt förnuft till fånga och hoppde i säng när Maja somnade imorse och vi sov alla tre till klockan TIO. behöver jag påpeka att jag är utvilad nu. Underbart. Den extra energin använde vi oss av och tog en TVÅ timmars lång promenad i solen idag. Ner till isen och drack kaffe och elljusspåret hem. MYS! Vi lokaliserade en bra runda i skogen på 3,8 km så nu ska det nog kunna nötas lite löpskor så fort snön försvunnit.

På torsdag ska jag och Cattis till friskis på lunchen och köra lite gym och jag tänkte att jag skulle stå på löpbandet en timme. gå/springa. Får se hur det går med andra ord. kanske inte går ALLS om det är för mycket "dunsar" tycker mig känna av foglossningen lite nämligen i höfterna på gymapassen, så det blir att ta det nätt och känna sig fram.

vi försöker i pass söva en övertrött Maja här nu, hennes ögonlock är så tunga att hon inte vågar blinka för då skulle hon somna på stubben. Så hon stirrar rundor och fäktar och skriker och pratar och skrattar och jollrar och kör heeela repetoaren för att hon inte vet var hon ska bli av med kroppen. stackars liten ♥ rätt frustrerande faktiskt...

dem säger att det ska bli 12 grader och regn på tisdag isåfall kan vi nog säga hejdå till den sista snön. man kan ju alltid hoppas!

foton från promenaden kommer!



Kommentarer
Postat av: Martina

Vad härligt med en promenad:D



Jag ska ev också till friskis på Torsdag, ska till läkaren så funderar ev på att ta mig ditt efterått men får se:)

Kanske kan ses där i så fall;P



hare gott

kram

2011-03-21 @ 07:31:52
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0