Söndag

Startade dagen med fika tillsammans med Lina ♥ sen åkte hon med oss till Barkaby och tog bussen hem därifrån. 
Blev två par skor till mig och lite smått till J. Maja fick ingenting alls idag. för ovanlighetens skull ;)
Nu va denna helgen också slut och vi längtar redan till nästa! och jag beställer en likadan natt som föregående då Maja bara vaknad EN enda gång för lite käk, duktiga!

i veckan som kommer har vi fullt upp. Lekdejter och annat kul inplanerat.

Nu väntar snart sängen.




Och en liten sak till bara. Jag anser att man får göra PRECIS som man vill med kokning av flaskor/nappar och mojs personligen tycker ja inte det är omständigt att koka så varför inte :) Den dagen jag anser att det är för jobbigt så kommer jag nog sluta med det. Det är nog ingen fara på taket. Men tack för era åsikter. Kul när det blir lite "debatt" i bloggen. Det finns mängder med barn och lika mängder med mammor som säkert gör allt på lika många mängder olika sätt ;)

 


Kommentarer
Postat av: Elena

När börjar du jobba igen, dear?

Jag funderar på att bli på smällen bara för att få vara ledig lite! Haha, nejdå, men det hade varit nice. Och det kommer det att bli sen också!! =)

2011-03-28 @ 11:29:20
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja det har du väldigt rätt i! Sambons föräldrar "skrämde" upp mig med att hon kanske kommer fortsätta suga på hand/tumme tills hon är tonåring om hon inte får napp, haha :P

2011-03-28 @ 16:12:48
URL: http://madeleines.se
Postat av: Mia...numera mamma till en liten prinsessa!

Länge sen jag var här nu... kul att komma tillbaka å se hur Ni har det. men alla som har småttingar vet ju att datorn kommer lite i andra hand nu för tiden. :)

Kram

2011-03-28 @ 17:40:05
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0