Igår

Igår sov Maja en långsov på förmiddagen, jag som trodde hon skulle vakna efter en halvtimme som vanligt sket i att sova och tog tag i första fotohögen i skåpet. Ja SKÅPET. vi har ett SKÅP med pyssel som ska färdogställas. En del förstoringar som ska upp på väggarna (men jag vill vänta med att hitta FINA ramar) en massa massa foton som ska in i album.

* Ett "vecka för vecka första året" album

* Några småfoton till majas "fyllaiböcker"


(hon har ju faktiskt fått två stycken och jag kunde inte bestämma mig för vilken vi skulle köra med så vi kör på båda! de är ju olika invändigt. Och dessutom fick vi den ena av Morfar-familjen och den andra av finaste Emma! så man kan ju inte inte använda nån!)

* Ett "vanligt" fotoalbum

Nu har jag hunnit undan tom Maja 15 veckor i "vecka för vecka" albumet! och fler foton hade jag inte framkallade heller. nu ska ja dra iväg ett gäng till snart för fotobox.se har erbjudande med 100 gratis bilder om man laddar upp via deras mjukvara och innan den 16! kalas!



Älskar foton och sitter redan nu och bläddar tillbaka och försöker komma ihåg hur det kändes när hon var så liiiten (går knappt alls) tiden går så snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0