ETT litet mål och ett svar :)

Nu är det dags att dra upp motivationen lite med det här med vikten. Nu har det gått några veckor (aningen många kanske) och jag har stått still. Det känns bra förvisso, att man inte gått UPP men nu ska vi minska lite till.
den 20 april åker vi till Skåne. Tills dess vill jag gå ner 4 kg. fyra. det känns rimligt. Imorgon väntar spinning och i helgen får det bli en promenad/löp runda med mest fokus på promenad. Det känns också rimligt.
Jag har ingen panik alls och sålänge jag inte kryper uppåt så gör det mig inget att det tar tid. jag gick trots allt upp närmare 30 (!) kilo med Maja i magen och jag har väl en 6 gravidkilo kvar. (och några andra, höhö)





JAG, Har kommit på hur man infogar kommentarerna i inlägg. *spridda applåder*.
Jag steriliserar det mesta. men jag var mer manisk i början, nappflaskor och nappar kör vi väl nån gång i veckan eller oftare om det förekommer förkylningar och skit hemma. Jag hade kokat iskuberna också. Ett tips till förvaring sen är zip-påsar från toppits. dem är tjockare och motverkar att maten blir frostskadad :) som den lätt kan bli i vanlig burk kom vi fram till. finns på ica. Lycka till med smakisarna och GLÖM INTE att ha kameran framma när det är dags, minerna är obetalbara ;)





Kommentarer
Postat av: Elena

30 kg? Mother f*cker vad bebisar gör med en asså... It's gonna be so much fun.... =)

2011-03-14 @ 20:45:44
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
Postat av: louise

Hej! Denna familjen är precis en sån familj jag ville ha. Dem är verkligen jätte underbara :) Så kommer nog trivas bra här. Än så länge verkar Sofie ha en bra fmailj också. Och snart får hon ju träffa mig så då kommer allt bli toppen ;) haha

2011-03-15 @ 03:59:20
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0