En mysmåndag

Idag har både blogg och dator blivit bortprioriterade. Rätt skönt. Vi har bara varit hemma jag och maja. Maja gav mamman sovmorgon till halv tio (!) vi käkade gröt till frukost tillsammans och sen tog vi oss en promenad ner till affären. jag köpte med mig en sallad hem som jag åt i solen på altanen medan maja sov brevid i vagnen.
vi lagade lite Maja-mat. Palsternacka och majs blev det denna gången.

Majsen var ny. Den var en hit. Den ska jag göra en runda till och frysa in imorgon. Dock ska det vara lite stoppande så vi får väl hoppas magen inte brakar ihop nu. sen köpte jag hem kiwi och ska ge mig på att göra lite fruktpureer i veckan också tänkte jag.

Sen har vi ENBART myst idag. Det är ju så underbart att bara vara. Med glad maja och glad mamma och vårsol ute kan ju dagen inte bli bättre!

vi har övat på att krypa:



Men man blir ju så ARG när man inte kommer frammåt!
Då är det roligare att få lite hjälp så man kan sätta sig upp en stund :)


Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Så fin och så söt er lilla Maja är. Älskar namnet Maja :)

2011-03-28 @ 22:59:42
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Åååå så himla fin hon är :)

2011-03-28 @ 23:07:28
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söt gravidmage du hade:). Ne precis man är inte mer än människa:) Kram

2011-03-28 @ 23:37:32
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0