110308

Det var någon som lämnade en sjukt smart kommentar i föregående inlägg, att Ellos har converse och att man ju klart ska passa på när man får nån rabattkod på en sisådär 50%. Det ska jag hålla utkik eftet helt klart.

Andra kommentaren jag tänkte svara på är C som undrade vilken bok det var jag hade om barnens utvekling. Den heter "Att växa och upptäcka världen" och är skriven av Hetty Van de Rijt och Frans X. Plooij. Jag vet att den kan vara svär att få tag i just nu eftersom den håller på att tryckas i ny upplaga men snart borde den vara ute i affärerna igen. annars finns ju alltid tradera.



Natten har varit aningen bättre inatt med vak 02 (mat), 03(napp),04.30(mat) och slutligen nu 08. 
 idag får vi lunchbesök av Fina Therese och lilla, säkert STORA, Agnes. det blir mys. Så ja ska sätta lite fart och dra över golvet med damsugaren tänkte jag. Sen vankas det lunch!

Och nu har min syster landat i NY. För några timmar sedan.


Kommentarer
Postat av: Samantha( moster till Maja)

På ellos gäller aldrig någon rabatt på Converse skorna tyväyy kram Åsa

2011-03-08 @ 17:14:54
Postat av: C

Tack för tipset! Boken är slut på förlag, men jag skall inhandla den på ett annat språk helt enkelt.

2011-03-09 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0