Lite off

Jaha, det är sommar och bloggen har fått vila några dagar! Här hemma är allt bara fint, vi njuter av sommarvärmen idag. har varit i stan redan klockan 10 för att fika med Annichen och hennes dotter. det var ordentligt roligt att ses igen!

Vi har i veckan hunnit med att prova på livet som "tvilling"-mamma då vi satt barnvakt till Jacob. Hela dagen gick som på räls men det var inte många minuter man fick sitta på rumpan heller ♥ Barnen roade sig mycket med varandra och på eftermiddagen gick vi mot gungerna. Men Maja sov så premiären får vänta. Till helgen kanske? Så kan pappa också vara med :)

Igår var "I" med familj här och grillade och spelade "scene it". En ytterst trevlig kväll med lite vin mitt i veckan. Jimmy och jag avslutade kvällen med lite "gears of war" och Maja sov hela natten med bara en vaknastund vid 02. Mycket bra!

Dock har lillsnorpan blivit förkyld (som vi förväntade oss efter avslutad pencillin-kur. Så hennes näsa har havererat ordentligt. Detta gör att hon SNARKAR. HÖGT. så även om HON sov så kunde inte jag göra det samma. Blev soffan efter tre nåt.

Idag har vi fixat pass inför BULGARIEN och dem ska vi hämta på fredag, så nu är allt klart. vi ska klura lite till på vilka väskor vi ska ta bara.

Nu ska jag hänga tvätt på torkvindan som jimmy har monterat upp och så ska jag se till att barnet sover iallafall en liten stund till ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0