Tvättstuga

punkterna på listan bockas av efterhand som dagarna rullar på i en rasande fart!
Idag har jag lyckats med bedriften att KLIPPA mig. Det hade aldrig gått om inte My kunnat ha Maja den stunden, det är sånna situationer som är så guld värda. att bara kunna få göra det liksom, utan att behöva planera in det i flera veckor innan. Underbart.

Med ny frisyr så kände jag mig så fräch att jag blev sugen på att åka hem, dumpa barnet hos pappan sminka mig och åka å sätta oss på en uteservering med ett glas vin. underbara känsla, det var länge sen.

Nu ligger tvätten i maskinerna och vi ska ta oss en promenad o få sovvägraren att sova i vagnen innan hon bir övertrött. Det vankas hamburgare till middag.

Jag fick även mitt paket från Ellos idag och det var fin fina tunikor. bara det att den ena fick jag hem i fel storlek! typiskt för den var verkligen jätte fin. hoppas den finns kvar i rätt nu!
Maja fick såklart 2 nya bodysar, i strl 86.


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Jag tycker absolut att ni ska apa efter! Bara vetskapen om att vi ska åka iväg har gjort oss lite som nykära :)

2011-06-23 @ 07:59:59
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0