Sommarvärme

Klockan halv åtta var det 20 grader utanför vårt köksfönster. Jimmy jobbar. Maja tyckte det verkade bra att vakna halv sju. det tyckte inte jag men fick ge efter och pallra mig upp trots gedigna försök att få henne att somna om.

nu sover hon andrasovet och liksom igår räckte det att jag satt där inne och att jag petade in nappen då och då. Men inget buffande eller killande eller smekande. stora steg för oss. Det blir INGEN femminutersmetod för oss, vi hittar vårt eget sätt och tror vi är på god väg. Känns bra iallafall.

Nu ska jag gå och sätta på en kanna kaffe. Sen ska jag starta dagen här!



Lite matlagning åt den här sölkorven står också på schemat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0