En paus!

det har blivit en paus i bloggandet. motivationen har inte funnits. Livet har i övrigt rullat på. Vi har varit på ettårskalas hos Thyra, Busat hemma hos My, lekt med Jessi o magen, fiskat, haft Mickis o Emis som barnvakter, njutit av värmet, shoppat barngrejjer, handlat Majakläder, beställt sarakläder från Ellos...

Igår fick vi besked från majas läkare angående provsvaren på hennes njurröntgen. Det visade att hon har reflux på vänster sida. Ett backflöde upp till njuren från urinblåsan som inte ska finnas. Detta gjorde att hon fick sin UVI förra månaden. Det känns jobbigt och tugnt och kommer behandlas förhoppningsvis snart. Jag väljer att inte skriva mer om detta i bloggen. Det känns för privat.

Till dagens bästa.

När vi var på maxi fick jag ett mess av en väldigt kär vän som satt hemma med värkar. Det vankas bebis!! jag håller andan och återupplever förlossningens första skede med Maja. ♥ sen är jag tacksam för att jag får packa upp matvaror och laga middag istället för att känna hur värkarna blir värre värre o värre... :P

Pappan och barnet sitter i badet och jag ska snart plocka upp den lilla badankan och klä på henne pyamasen ♥ Sen ska jag laga ett lass barnmat, lite nya recept behövs!

Kommentarer
Postat av: Clara

Usch, finaste lilla Maja, det gör ont i mammahjärtat när man vet att ens barn råkar ut för något. Hoppas att det är ett lätt ingrepp för att åtgärda problemet och att hon slipper fler uvi:s och att ni slipper dumma läkare!!!



Stor kram till er från Clara med Minna och Ellen!

2011-06-14 @ 20:51:51
Postat av: Caroline och hennes två V:n

Jasså du är i mina trakter och shoppar (maxi)? ;) Vart i stan bor ni? Kram på er!

2011-06-20 @ 01:36:45
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0