Dags för andrasov

Jag lyckades faktiskt andas ut och släppa det där samtalet igårkväll trots allt. Skönt.

Inatt ville Maja inte ha mat en enda gång! hon vaknade och hostade ett par vändor och hon gjorde nummer två inte mindre än TVÅ gånger efter varandra. men lillsnutt somnae på skötbordet så det var bara att lyfta över till sängen sen ♥ antar att det var en reaktion på pencillindosen hob fick igår i förebyggande.

vi vaknade halv åtta. och då var det 21 grader ute. jag gissar att det blir en varm dag. Ska klura ut vad jag ska sätta för kläder på skrutt, idag står Öppna förskolan med THERESE och Agnes på schemat. hoppas det blir lika kul som sist!
Idag hänger stora kameran med också. förra gången var det bara bilder med mobilen jag fick till!


Kommentarer
Postat av: Martina

förstår att du vart sur över läkaren där:( så gör man ju inte.



låter som ni ska ha en härlig dag:D

kram

2011-06-09 @ 08:23:15
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0