Visning x2!

 



MÅNSKENSVÄGEN 7



SLÖJMOLNSVÄGEN 21

Två visningar på två dagar. Igår var vi på den första och den känndes faktiskt ganska intressant!
Jag har dock ganska höga förväntningar på dagens visning och hoppas att den kan leverera! ;)
Vi vill ju hellre ha ett radhus med lite renoverings"behov" än ett radhus som redan är fixat. Och månskensvägen var rätt så mycket i ordning redan medans det på den andra är mer att göra. Därav också mindre utgångspris.
Budgivningen är igång på nummer ett.
Jag ska höra av mig till mäklaren imorgon och meddela hur vi ska göra.

SPÄNNANDE NU!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är nästan säker på att slöjdmolnsvägen har väldigt dålig ekonomi i sin samfällighet. Forska lite i det tycker jag.

2011-07-12 @ 16:56:44
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Lycka till med vilket det nu än kan bli!!



Kram

2011-07-13 @ 10:15:54
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0