Skåne inatt!

I övrigt, sitter jag nu ner på rumpan för de första tio minuterna på denna dag känns det som. väskorna är inte ännu packade och vi måste åka iväg och inhandla en resesäng till lillfia. Vi köpte ju en förrut. lyckades ha sönder den. bytte den mot en ny. lyckades ha sönder den. gav upp.

Nu tvingas vi alltså till ett nytt försök på fronten. håll en tumme.

barnet har sovit lite bättre inatt. vaknade med mig halv åtta medans pappan var iväg på ett morgonfiske med Matte. Vi hängde här hemma fram till lunch och hennes hosta verkar aningen bättre. Detta till trots har vi en HEL del sömn att ta igen.

natten till igår var den värsta nånsin. Maja sov inte alls. inte mer än 15 min åt gången, varken i sängen eller i vagnen. vi åkte ut med bilen. DÅ sov hon. Utan att störas av hostan. Tills vi slutade köra. a herregud det var verkligen en pärs. Ingen av oss var människor igår kan jag lova. 
Men hon verkar bättre nu. hon käkar ju pencillin igen så det hjälper väl kanske kroppen lite på traven att ta hand om även förkylningen.
Dessa jävla urinvägsinfektioner. Jag är så less att jag snart kräks! och vi väntar och väntar och VÄNTAR på svar från ackis nu.

Inatt kör vi ner mot skåne. Innan dess har vi lite att stå i här hemma!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

ha ha.. va rolig du är!! Jag håller inte bara en tumme utan två bara för det!! :)



Mysigt Ni verkar haft det i Bulgarien. det blir lite packning med en liten!! Hujeda mig... Vi pratar också om en resa å ja.. jag vet vart jag ska vända mig om jag bbehöver tips! :)



Tack för kommentaren ang amningen.. så skönt att höra att fler känner igen sig. Å ja.. jag tror att ångesten går över rätt så snabbt.. ge mig några dagar bara. :)



kram till Er

2011-07-05 @ 14:38:27
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0