Kalas idag!

Inatt har vi tack o lov fått sova lite bättre, faktiskt ganska mycket bättre. maja sov iallafall mellan 00-04 och sen var hon uppe och var ledsen/hostade i 1,5 timme. Sen sov hon till åtta med lite knorr där emellan.
Jag tyckte mig se tanden ordentligt idag, men jag har inte fått/velat vara där och pilla.

pga hostan fick maja bara ersättning inatt och bara 1 gång, däremellan fick hon vatten. efter erästtningen kom hostan för det slemmar ju igen med mjölk... vatten vatten...

Har lite funderingar kring det här med nattätandet men det tar vi sen.

Idag ska vi på roligheter. Bästaste Linus fyller 4. Det vankas kalas för hela slanten!

Tar med mig kameran den här gången! :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Tack underbara ni för att ni kom och fira Linus dag med oss <3

2011-07-31 @ 00:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0