Barnvakter

Idag har vi varit barnvakter hela dan. Det har varit jätte mysigt och gått HUR bra som helst. Vi tog en promenad hit och Linus fick hjälpa Jimmy att städa akvariet, han tyckte det var superspännande att "damsuga" gruset med slangen. Sen klippte de växterna och plockade ut 4 st yngel ur pumpen.
Under tiden sov Maja i vagnen och jag och Jacob lekte i vardagsrummet, han hjälpte mig senare att tvätta tyget till sulkyn som råkat stå ute över natten och blivit kattkissad på :S
Men den behövde ändå sig en omgång efter allt resande nu i sommar!

Sen gick vi hem till dem igen, åt middag och avslutade dagen med coccosboll och Nintendo wii. En riktigt mysig dag. Men hjälp vad trötta vi är. Det tar på krafterna att aktivera 3 busfrön ♥
Fotade de små på gräset här utanför och bilden får komma upp imorgon.

Nu sitter jag och väntar på att min dator ska spara min ihopklippta film i HD kvalitet, tar lite tid.. Men har lyckats knåpa ihop en med filmer från Maja i mage till julen 2010. alltså en bit på väg. och en lång kvar.

Imorgon väntar en tur till stan, bankärenden och MÖJLIGEN lite planering inför flytten!


Kommentarer
Postat av: sofie

nu vet du hur mitt jobb är ;)

2011-07-26 @ 00:18:51
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Mysan

Tack igen för hjälpen, är så glad att ni finns, vad skulle vi göra utan er <3 Ni är så underbara med mina pojkar och jag känner mig så trygg när jag lämnar dom med er. Usch jag vill inte att sommaren ska ta slut! Ni är underbara alla tre <3

2011-07-26 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0