Underbart



Svårt att fatta är ju bara förnamnet. det är inte klokt vad tiden går fort!
Den där magen är FAN inte att leka med, ändå kan jag inte ens komma ihåg hur det kändes att ha den där.
och det där lilla lilla knyttet som låg och snarkade som en hel karl på BB, har plötsligt blivit en riktigt BEBIS. En liten filur med stark vilja och ordentligt pipa. Hon talar minsann om vad hon vill vår tjej, med besked. Det bådar gott för framtiden. Jag vet att ett par stycken av mina vänner i detta nu går och väntar och väntar och längtar så hårt efter att få hålla i det där lilla livet för första gången, ni har något så undebart framför er och man kan inte hjälpa att bli avis. Att föda barn är det häftigaste som finns och tiden efteråt blir bara bättre och bättre för varje dag som går. Dessa små mirakel!
<3


Kommentarer
Postat av: Mia BF 10 Mars 2011

Jag har ju mitt framför mig och samtidigt som det ska bli helt underbart att träffa miraklet i sin mage kommer man nog sakna tiden lite som gravid. Fast.. inget kan förstås slå känslan av att få hålla den lille/lilla i sin famn!!

2011-01-29 @ 15:12:56
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0