Phu!

Fy vilken jobbig förmiddag det blev här hemma. Maja blev brutalt övertrött och orkade inte ens somna. Skrik och gråt tills hon somnade av utmattning och först då fick jag äntligen i mig lite lunch.
försökte ringa BVC för att fråga om Majas navel som börjat bukta utåt, och buktade sjukt mycket nu när hon tog i och var ledsen. Jag misstänker nästan navelbråck, inget som är farligt men jag skulle iallafall vilja att någon tittar på henne. Tydligen får så mycket som var femte bebis det och det försvinner oftast av sig själv..

nåväl...

Nu ska ja försöka ta tag i livet här hemma eftersom förmiddagen blev som den blev! :)

Tjing!



Uppdatering:
BVC ringde tillbaka (!) och vi skulle komma och visa lilla navlen på måndag tyckte dem. skönt!

Kommentarer
Postat av: mammalouise

Xander hade navelbråck när han var liten men det har försvunnit nu.

Hoppas du får ett positivt besked på måndag.

Ha en bra kväll..

Postat av: Carro

Jag kör både nezeril och koksalt :)

2011-01-22 @ 10:35:34
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Frida

Adrian hade också navelbråck när han var mindre, men det försvann någon gång i somras när han började sitta och använda magmusklerna mer.

2011-01-23 @ 14:01:26
URL: http://erikochfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0