Påväg iväg

Nu är J och spelar innebandy, tanken är att jag och Maja ska ta vagnen bort till honom sen och sen åka direkt till Willys. Hoppas dem har plogat annars har jag ett träningspass framför mig vill jag lova. hjälp vad mycket snö vi har.

Storamoster ringde nyss och hon hade fått en familj i USA. verkade verkligen toppen bra så nu håller vi tummarna att hon kommer iväg som hon ska. för faktum kvarstår ju att ju snabbare hon kommer ivägf ju snabbare kommer hon hem igen!

Var ute och kikade på hemnet innan. dem har släppt föredetta bostadsrätter till friköpta radhus. lagom utgångspris, underbar planlösning, låga driftkostnader, 4 sovrum, full potential för fler barn och ett oredentligt svenssonliv i Storvreta. Men. inget lånelöfte utan 15% (!) kontantinsats. det suger så hårt så det är inte sant. Vi vill ju bara flytta. Kunna ge Maja ett eget rum och låta henne växa upp i ett barnvänligt område med närhet till BRA förskolor och härlig natur... man får lite ont i mammahjärtat och HOPPAS verkligen att det en dag ska kunna gå vägen...

Sparkonto öppnas nu iallafall och JÄVLAR vad vi ska vara duktiga!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Jag tar också alltid över Lova i sängen och låter henne ligga där efter morgonamningen och det är ju SÅÅ mysigt, lilla lilla apungen som ligger där så nära :D Vi har en Sony kamera, klickade precis hem 3 diffusers som jag hoppas ska hjälpa mig lite :) Kram

2011-01-02 @ 13:46:47
URL: http://madeleines.se
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Åh, så det kan bli så också.. Då ska man alltså inte ropa hej bara för att man "klarar" amningen. Håller tummarna för att jag slipper och för att ditt hår snart hittar styrka igen :)

2011-01-02 @ 14:52:44
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0