Godmorgon Måndag!

Ny vecka!




Min förkylning blir bara värre. Näsan är helt igenkorkad och kroppen känns tung. Men börjar få svaret på "hur man lyckas ta hand om barn när man är dålig själv" - Svar: man bara gör, det är inte förren jag slappnar av när Maja sover som jag känner mig hundra resor värre. Märkligt men skönt.
Därför ska jag nu krypa ner brevid henne i sängen, moster ligger där inne och snarkar också. Även hon ordentligt förkyld. Sjukstuga. och Maja ska vaccineras (ångest!) på onsdag. vill verkligen inte men känns som ett ont måste, tur att pappan kunde vara ledig iallafall sen resten av veckan. DÅ ska det mysas och kureras.

Får se hur det blir emd bowlingen ikväll... hade ju varit så roligt...



Svar angående den där karamellen: Nej vi ska inte ha en "minihaj" ännu. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0