EN NATT TILL

Igår somnade Maja nio igen!
hon sov dock inte så hårt så det blev en del springande in för att peta i napp osv men varje gång somnade hon om innan man hann gå ut. Vi kom i säng sent dock halv ett! var säker på att Maja skulle vakna vid två tiden som hon gjorde igår MEN när hon ville ha mat så kollade jag på klockan och då var hon FEM. Maja sov alltså åtta timmar! för att sedan somna om igen och när pappa gick till jobbet tog jag henne i storsängen och vi slumrade/mojslade till klockan 9 innan vi gick upp ordentligt.

Nu sitter en nöjd Maja i babaysitter, jag har just ätit frukost och nu ska vi snart ta tag i dagen. en promenad väntar och jag ska ta mig ner till affären och posta paket till Lilla-Mostern (fick inte tummarna loss bland all snö igår!)

Det bästa är att det verkar bli en FIN dag för himmlen är ljust blå och solen har inte kommit fram riktigt ännu. men det verkar som att den faktiskt kikar fram idag!

Å en sak till. till Majas bad igår använde vi Weledas bodywash med Calendula. den var RIKTIGT mysig och hon Maja blev inte lika kladdig som av natusans badolja som vi brukar använda. Dock var hon LIKA mjuk och skön när hon torkat! REKOMMENDERAS! den innehåller dessutom BARA ekologiska oljor och mojs :D perfekt till små bebisrumpor!


Kommentarer
Postat av: Liza - Mamma till Joline

Ja den där befriselsen som alla pratar om, släng er i väggen haha. Man klarar ju de såklart iallafall men de blir nog aningens tuffare.



Ja visst är hon underbar, nu förstår man vad meningen med livet är!

2011-01-04 @ 12:39:16
URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0