DOP

vi har bestämmt att vi ska döpa Maja. efter en del velande. datum är satt till den 12/2 och det blir bara litet och enkelt. Med lite fika efteråt här hemma hos oss. Mamma-familjen och Pappa-familjen kommer upp och Jimmys Mamma, Pappa och syster kommer. Det var lite svårt hur man skulle göra med inbjudningarna eftersom det dels blev ganska snabbt påkommit (eftersom  storamoster åker till USA anyday) och sen är det ju långt att ta sig och vi har inte direkt sovplatser i vårt lilla hem.
Så vi hoppas bara att ingen känner sig undanskuffad nu!

i övrigt längtar jag såå efter våren och vår inplanerade skånetripp kring påsk nånting. (Inte just påskhelgen). tänkte att vi då tar bilen till Helsingborg och bjuder in oss på lite fika hos farmor eller kusinen och så försöker vi hinna med Cissi och co då också. :)
Men mer om det senare.

Nu komme snart Ingela och hennes Stina hit på lite lunch eftersom hon inte kunde på torsdag! och Majan började dessutom knorra


Kommentarer
Postat av: Becka

Ska ni döpa kristligt (med präst) eller ska ni ha "namngivningsfest"?

2011-01-25 @ 14:10:00
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/
Postat av: Mickis

Nu ska jag genast slå vad med Mattias... kommer maja gråta när hon får vatten på huvudet... eller inte!? Jag tror på det senare... :P ni får filma så att jag får min vinst styrkt. ;)



kram

2011-01-25 @ 20:22:09
URL: http://michaelatollin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0