110126

Igår lyckade Maja somna på egen hand! det vill säga utan att jag eller Jimmy behövde sitta där inne den där timmen typ som vi brukar. Hon låg vaken i en 40 minuter och snackade lite med pingu och mojslade under sin filt. den blev hon lessen när nappen åkte ut, jag sprang in och pillade in den igen och då somnade hon med en gång. fan vad skönt rent ut sagt! dessutom tidigare än vanligt. Klockan var bara tio och eftersom man inte behövde ligga där inne en evighet så fick jag massa gjort i köket medans hon somnade in. Vår duktiga duktiga tös!


Prästen var här igår och vi gick igenom dopet. Det känns som att det nog kan bli bra! :)

idag ska vi åka till Knivsta och hälsa på Lena-Maria och Mirabelle. det blir skoj! tänkte att jag skulle ta mig förbi jobbet en vända men vi får se vad som hinns med. Jimmy hämtar oss i stan vid kvart i 4 och då ska vi iväg på hemligt uppdrag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0