Vintervitt igen

Igår droppade det från taken och det var barmark på sina ställen frammåt eftermiddagen. Nu faller der MÄNGDER med snö utanför fönstret, det är så att man vill gråta. Men också att man vill slå sig själv för att man började hoppas på vår igår typ, när man VEEEET att det VARJE ÅR kommer ett ordentligt bakslag med mer snö och is innan våren kommer. Hoppas bara detta är det sista bakslaget för i år. vi ska iallafall ner till affären sen ikväll vankas det pizza, hemgjord sådan. för det är fredag och för att just idag är det en sån dag. MUMS!

Svar till "Sanna" angående inlägget:
Det är klart man kan lämna bort sitt barn till barnvakt om man känner att man behöver det, men det är ju svårt att göra det den där halvtimmen dagligen så att man får ta "rast". Lämnar jag till barnvakt vill jag ju att det ska vara en bra anledning när barnen är så små. som när Maja fick vara med moster och vi var ute och åt och gick på bio..


nu har plutt vaknat efter andrasovet. :)


Kommentarer
Postat av: Caroline - mamma till lille Viggo.

Tack för kommentaren :)

Min lillprins blir 3 veckor imorgon, tiden går så fort! Jag har letat som en tok i et halvår efter boken du rekomenderade. Den finns inte att köpa ny längre tydligen så det är lite trixigt att få tag på en begagnad.



Ha en mysig helg! Kram kram

2011-02-04 @ 15:41:40
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0