Thuns och FREDAG!

Igår gjorde vi vår premiär (eller min iallafall) på thuns. Shit vad mycket fina vårkläder dem fått in, och allt var mer eller mindre nersatt. Kan ju säga som så att nu vet jag vad Majan ska strosa omkring i när hon bestämmer sig för att resa sig och gå!
Visst, hon kommer växa ur dem på en kvart, men det kvittar. dem kommer iallafall passa så länge att vi kommer få minst ETT foto på henne i dem! hihi!
Jag hittade till min lycka en FIN klänning att ha på dopet och en kaka marabou Vinter Vit fick följa med, den åts dessvärre upp redan i bilen hem. Det vankades Hemmagjort pizza hemma och sen däckade vi i soffan. skönt.


Kommentarer
Postat av: Mickis

hehe... dessa tänke vi köpa till maja förut, men det blev "statyn" och en klänning istället.... men visst är dom coola!? :)



kram

2011-02-05 @ 14:19:20
URL: http://michaelatollin.blogspot.com
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

nej gud va söta, dom rosa skulle jag vilja ha till lilltjejen :D

2011-02-08 @ 23:45:30
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0