♥ Söndag ♥


Gårdagens muffinsbak. Man blir lätt beroende, det är nästan roligare att baka än att äta.
Ikväll kommer faster Tina och Micke ner på fika, funderar på om vi ska dra ihop en runda till. Sen får er vara nog för ett tag. hehe.
Annars har vi inga planer för idag, mamman fick sova ut och nu är pappan iväg och tvättar bilen. Maja gnager på mosters tröja och ett One tree hill avsnitt väntar på mig snart. Gött.
Inatt hände en rolig sak också. Maja knorrade och jag skulle peta in nappen i vanlig ordning, så jag måttar och letar efter munnen men det enda jag får är tvätstopp. får tända lampan för jag fattar inte alls vad som händer, ser då att jag försökt trycka in inappen i BAKSKALLEN på barnet. haha. Hon hade tydligen snurrat över till mage och somnat så. Undrar om Maja kommer bli en magsovare hon också?
:)


Kommentarer
Postat av: Clara

Haha vad kul med nappen! Sitter här och småfnissar! Vilka otroligt fina muffins du gör..är det svårt?? Sött att du matchade Majas outfit med muffinsarna!

2011-02-27 @ 15:28:13
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Jo det kanske stämmer. Men hur länge brukar dom vara i en tillväxtperiod? :P Hon på BVC sa bara att jag skulle försöka hålla det till var 3:e timme men det är ju sjukt svårt..



Ah jo det hade man ju kunnat, men du pumpar ut då eller tar du ersättning? Har dock hört att ger man flaskan så finns det en risk att hon inte tar bröstet alls. Men det kanske inte är så stor chans att det händer.



Tack så mycket för boktipset, ska kolla upp den :)

2011-02-28 @ 17:04:09
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0