Lördag!

Idag kommer finaste Lina hit och gör oss sällskap. Tacos och muffins står på menyn och möjligen ett (eller några) glas rödvin. Jag går ALL IN och "firar" att jag gått ner sju kilo och "bara" har fyra kvar av mina graviditetskilon. Sen har man ju en del andra kilon också men det är en annan historia ;)

Jag har fått sova HELA natten och vaknade ruskigt utvilad, tog morgonkaffet med Maja i soffan och sen vaknade pappan nån timme senare. vi tog en promenad i det fina vädret och Majan sover i vagnen i hallen. Lite städ på schemat så hemmet ser representabelt ut, sen är vi redo för lördagsmys!



En Liten glad skit!
<3


Kommentarer
Postat av: Martina

Va duktig du är tjejen hejja hejja:D



söt bild på lilla sessan:D



hoppas ni haft en underbar helg, ser fram emot att få fika i veckan om de blir så:D



kram

2011-02-06 @ 09:28:34
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0