Is?



Är det inte bröstmjölk i iskuber så är det alltså barnmatspure?
Minns ni att man en gång i tiden faktiskt använde islådorna till just IS att ha i exempelvis drinken?
"Saker förändras när tiden går"

Barbapappan Fick Maja av söta Lina som var här i helgen och hon är fullkomligt galen i den. bara man närmar henne den så öppnar hon munnen och vill helst äta upp hela i ett nafs. De små armarna är toppen att hålla i dessutom!

Snorp sover nu. Jag håller på att storstäda köket har verkligen skurat ÖVERALLT idag. nu kan man äta direkt på golven om man vill (och om man städar efter sig för nu har jag gjort mitt)
Mamma och Lasse sitter på tåget mot Stockholm. På fredag kommer Pappa, Åsa och båda favorit mostrarna Sofie och Samantha. Jag längtar ihjäl mig och vill att det ska vara fredag eftermiddag NU NU NU!

Jag lyssnar på Winnerbäck och drömmer om varma sommarnätter.
Ute är det snöstorm.


Kommentarer
Postat av: Therese & Agnes

Hur gör du de fina bildcollagen, picasa?

2011-02-10 @ 17:54:39
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Tack för tipsen ang. amning! Jag använder amningsnapp nu och det hjälper jättemkt :)



Kramar!

2011-02-10 @ 22:29:54
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Dem där barbadockorna är så söta och underbara. Synd bara att dem är så dyra annars hade jag köpt dem i alla figurer till min dotter =)

2011-02-11 @ 11:04:17
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0