BUMBOSTOL

jag har hört talas om denna innan men inte förren nu har jag fattat hur UNDERBART det skulle vara att ha en sån till Maja. Hon köper ju INTE att ligga ner, babysittern gillar hon korta korta stunder. Hon vill ju SITTA. HELA tiden och det resulterar ju i att hon måste sitta i mitt knä. konstant. inget blir gjort och jag känner mig totalt låst vissa dagar! den här stolen ska vara framtagen och testad av barnläkare bla och iochmed att barnens ben sitter högre än rumpan så avlastar den ryggen och barnet orkar/kan sittar lääänge i sin stol. Den rekommenderas från 3 månader och funkar tills barnet kan sitta själv!
dessutom skulle jag kunna flytta med henne så enkelt. upp på köksbordet, i sängen, på diskbänken. För den är jätte stadig. Undrar om inte det får bli en sån för nästa barnbidrag!


ååå vill ha!


Kommentarer
Postat av: Therese & Agnes

Vilken grej! En sån skulle man ha , Agnes tycker inte heller om att ligga ner längre..

2011-02-10 @ 09:07:52
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com
Postat av: Mia

Tack snälla söta du! :) Nej, inte långt kvar alls nu! Så spännande!



En sån där stol ska jag få av min bror då de har en till övers. :) Dom ska vara jättebra har jag hört och kommer nog vara till mycket hjälp då man kan ställa den precis vart man vill samtidigt som barnet kommer upp i ens egna höjd å kan se precis vad som händer hela tiden! :) Mycket roligare än att sitta/ligga på golvet hela tiden när man är så nyfiken ju! :)

2011-02-10 @ 09:18:58
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: ingela

Men den där ...saken....är ju så fuuul!

Jag vägrar! Min unge får ligga på golvet och ha snortrist! ;)

2011-02-10 @ 09:22:29
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Jag har också letat efter cubus kläder online, men utan resultat tyvärr - lite konstigt kan jag tycka, eftersom de är en såpass stor kedja :) Men jag håller med dig, de har massa bebiskläder i ljusa och fina färger :) Kram

2011-02-10 @ 10:13:46
URL: http://madeleines.se
Postat av: Lina

Hehe det går riktigt bra nu att byta blöjor och det är skönt :-) Man blir lätt så stressad annars när dem skriker kan jag känna.



Ja vi va lite oroliga men de behövde vi absolut inte vara tyckte hon, han äter mest hela tiden:-)

2011-02-10 @ 11:58:00
URL: http://miralina.blogg.se/
Postat av: Louise

Kolla på blocket för i affärerna är de extremt dyra.

Vi ska med införskaffa oss en sån till izabella inom snar framtid.

Om 1½ vecka ska hon börja med smakportioner....blir nästan mörkrädd.Tiden går så snabbt

ha en bra dag.

Postat av: Sandra & Novalie

Jag hade med skaffat en sån till min dotter när hon var liten om jag vetat om att dem fanns :) Dem verkar ju vara helt perfekta!

2011-02-11 @ 11:05:02
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men detta var ju fiffigt...Var kan man skaffa sig en sådan???

2011-02-13 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0