19 veckor sedan

.. NITTON..

då var jag fortfarande tjock. då var det söndag och Matte o Mickis hade varit här igår och käkat. Vi hade skojjat om att jag nog födde barn inatt. Men så vart det inte. Men nu snart om några timmar (för NITTON veckor sedan) satte värkarna igång. Då satt ja där i köket, åt min pasta och oliver o drack hallonbladste medan Jimmy åkte o jobbade ett par timmar.

Efter ytterligare ett par timmar, eller rätt många par timmar, då fick vi äntligen träffa DIG. Efter all väntan. Efter allt jobbigt och ont. Efter 40 veckor och 2 dagar i min mage var du nu redo att komma ut.

igen. för NITTON veckor sedan. Och vi älskar dig fortfarande tusen gånger mer för varje dag och sekund som går.


Kommentarer
Postat av: Samantha( moster till Maja)

åååå söt bild eller. älskar er kram sami

2011-02-20 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0