Dan före dopparedan

Jaha, sista jobbdagen stundar. Här kör vi in i sista sekund med andra ord, slutar 17.15 idag. Hoppas såklart på mindre barn så att det finns möjlighet att gå hem tidigare än så. Men det är iallafall ett par härliga kollegor jag har vid min sida såhär dagen före julafton så det är ju bra. 
Håller alla tummar att vädergubbarna har fel och att snön INTE kommer smälta bort idag. Så vi iallafall får liiiite vitt kvar!

Igår inhandlades de sista klapparna och idag ska älskling och moster fixa julgran. ikväll ska den kläs och fixas och det ska bli jätte roligt och se hur Maja reagerar på detta träd mitt i vardagsrummet.

Kameran får nog dammas av tror jag och även så laddas inför imorgon, TOMTEN kommer ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0