På egen hand

Maja står längre och längre stunder nu utan stöd. När hon kommer på att hon står av sig själv så blir hon superglad och spritter med hela kroppen så att hon dunsar ner på rumpan. Det är hur gulligt som helst. Undrar om hon kommer att gå innan sin 1 års dag.

Hon har börjat smaka mer och mer av vår mat nu med. bitar med pasta och en stor bananbit att gnaga på är det bästa. Konstigt att hon fixar stora bitar då men inte i barnmaten. vi harvar fortfarande på 6 månadersburkarna. Men jag antar att det kommer ge med sig sen det med, kanske inte, och då kommer hon ju ändå snart äta samma som oss! stora tösen..

Nu har pappan o barnet badat klart, dags för smörj ;)


'

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh min stora rumpefis <3 saknar er SÅ mycket!

2011-08-11 @ 21:46:48
URL: http://Sofieliden.devote.se
Postat av: Louise

Oj stora tjejen ju :-)

Vår lilla skatt har precis knäckt koden att sätta sig upp från magläge.

Gå kommer hon nog göra innan hon börjar krypa då hon redan står med stöd :-o.

Nu går tiden så himla fort och er lilla plutt blir ju 10 månader idag snart 1 år juh:-).

Visst har tiden gått snabbt?

Jag hinner inte med längre....och nu kommer man missa framsteg då jag börjar jobba v.34 i vikariebanken...pappa ska vara hemma fram tills hon ska börja på dagis...

Ha en bra kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0