Mittiveckan

Onsdag det betyder snart helg. Min tidiga fredag står runt hörnet dessutom. Planerna för den fredag går lite i sär. Jimmy är bjuden på fest med jobbgrabbarna och jag på vinkväll med favvotjejerna. TYPISKT är bara förnamnet, barnvakt till maja behövs för att vi båda ska kunna åka och umgås med våra vänner, på vars ett håll. Jag jobbar vidare på att klura ut hur vi ska göra.

Var in till stan efter jobbet, Maja har ju tuggat sönder min bankdosa. skulle fått en ny men var tvungen att vara där innan 15 eller mellan 10-12 "men inte för nära 12" för att de skulle kunna fixa en ny. service. SÄMST. swedbank har verkligen inte levt upp till någon form av service och det ska jag minsann tala om för dem när vi ska prata lån och husköp om en månad.

I övrigt så letade vi mockasiner till Maja och en mössa.

Kom hem med en mössa iallafall, en lite halvtunn randig (såklart) i rosa, gult och grönt. jättefin!

Kommentarer
Postat av: ia

Hade jag inte jobbat eller varit så in i bängen förkyld så att jag inte ens vet om jag orkar masa mig till jobbet så kunde hon ju ha hängt här.

Nästa gång kanske?

2011-09-01 @ 20:52:08
URL: http://soslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0