Första Dagen avklarad!

Nu hänger vi i soffan!

Det gick fantastiskt bra att jobba idag faktiskt. Visst är man ringrostig men ja menar främst att vara ifrån Maja. emellanåt saknade jag henne som en TOK sådär så det nästan värker till i kroppen, saknad i fysisk form liksom. Men dagen har bjudit på fullt ös.
Många nya barn att lära sig namn på och sätt att tolka! skojjsigt!

Imorgon har vi planeringsdag. och jag skulle ha hunnit inhandla en kalender, men icke. Det får vi ta en annan dag.

Cyklade till stationen idag o känner att träningsvärken kommer smygandes. (pinsamt nog) fast det är trots allt en sväng på närmare 7 km enkel tripp! :) känns bra iallafall.
Nu avnjuter jag fotmassage samtidigt som jag slösurfar. Livet på en pinne! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia..mamma till Lexie

Än är det ju ett tag kvar innan man ska börja jobba men jag vet att det kommer gå fort!! Vill inte ens tänka på det. Samtidigt som det säkert är skönt att få komma hemifrån och inte behöva tänka på nån annat än en själv och jobbet så saknar man nog den lilla i början! :)



Hoppas veckan fortsätter bra och va duktig d är som cyklar. 7 km är inte dåligt!!



Kram

2011-08-09 @ 16:09:55
URL: http://miapiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0