Blött

slutade tre idag. Kändes som lyx efter två låånga dagar. Hann precis med tåget fem över och medan jag satt på det så kom regnet. ORDENTLIGT. Innan jag hoppa på hojjen var jag blöt in på skinnet på magen. Väl hemma 40 minuter senare i hällande regn var tom min BH genomblöt. Brrr...

Nu sitter jag nyduschad i soffan, och hoppas att min lilla älskling ska vakna snart. Hon sussar sött i vagnen, hon och pappa har varit ute på lååång promenad idag. ♥

Tosdag imorron sen har jag en tidig fredag att se fram emot.

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy vilket väder det var idag.

Kallt på morgonen sedan blev det varmt för att sedan regna och åska hela eftermiddagen.

Första veckan på jobbet brukar vara jobbig. Mycket nytt att ta in igen.

Är inte avundsjuk, våndas redan över att sambon kom häromdagen och sa att han funderade att börja sin pappaledighet redan i december. Höll på ramlar av stolen, jag vill inte börja jobba detta år =O

2011-08-10 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0