Spännande!

Fick ett spännande samtal från min chef i förmiddags. Nu har jag läst igenom det mail hon skickat och klurat en del och kommit fram till att detta faktiskt är VÄLDIGT spännande! och jag är hoppfull! :D
NÄSTAN så att jag längtade tillbaka till jobbet där ett tag MEN ENDAST för att sekunden senare få råångest över allt jag kommer missa med Maja. som förvisso hennes pappa kommer få uppleva istället och jag inser hur glad jag ändå är att han vill och kan vara hemma medans Maja är såhär liten. Jag tror verkligen det är jätte bra för deras relation i både nutid och framitd! ♥


Nej men faktiskt ska det bli riktigt roligt att komma tillbaka till jobbet i Augusti. Och innan dess ska vi ha en underbar sommar med semester och grejjer hela familjen :D


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag kan längta efter att jobba jättemycket ibland.

Kollegorna, stimulansen. Men det gäller att uppskatta detta nu som sagt. Vara närvarande i situationen. Det är ju så underbart och tiden kommer aldrig igen! Älskar att vara mammaledig. Och sommaren är runt hörnet, härliga efterlängtade sommar!!

2011-04-14 @ 19:31:16
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Såg att du kommenterat i en annans blogg angående er solsemester med ett barn under 1 år och att inte använda solkräm. Såklart ska du inte ha solkräm på barnet under 1 år men man ska inte vistas i solen med småbarn ändå, utan i skuggan, så det är i skuggan man är på semestern, och använder uv-kläder och uv-hatt på de små ändå

2011-04-14 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0