Soligt

idag är det soligt ute trots att molnen hopar sig.
Maja sover sitt andrasov, vi fick sovmorgon till halv NIO. Underbart skönt. Efter en bra natt också. Snart kommer Tina och My och Jacob hit och leker med oss. :) antar att jag kommer få känna på hur mycket vi faktiskt kommer behöva barnsäkre här hemma inom en snar framtid ;) bra med träning.

Jag och Maja har infört en ny frukost rutin, att äta samtidigt, förut fick hon ju sin gröt efter andra sovet men nu har jag flyttat den till innan. Eftersom hon nu ibland vaknar sent så krockar ju gröten med lunchen annars. Så nu käkar vi tillsammans i köket, Mycket mysigt.

Bilder kommer, tiden räcker bara inte riktigt till just nu. Det är ju sommarvärme ute så vem vill sitta här!? :D

& jävla skit att min systemkamera pajjat!
MÅSTE lämna in den OMGÅENDE!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Oh no... systemkameran!! Vad har hänt denna gång!? :(

kram

2011-04-27 @ 11:01:27
URL: http://michaelatollin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0