Morgonstund

Idag började pappa sent och jobbar sent. tråk.
Han var en pärla och erbjöd sig att ta natten inatt och först sa jag nej men ändrade mig senare. Det var ett smart drag för jag behövde verkligen få sova några fler timmar i sträck än 2 som det varit de senaste veckorna.
Men det var en hyfsad natt. nu äter maja bara EN gång tydligen. så om hon bara ville sova däremellan också så skulle vi ha det RIKTIGT bra nattetid. Men det kommer.... kanske... sen...nån gång....

idag skulle Karin kommit hit och promenerat med oss och druckit kaffe, det blev inte så för Thyran fick feber och vart krasslig, stackarn. jag vaknade upp med huvudvärk och ont i en av tänderna fortfarande, eller tja det är ju inte tänderna som gör ont utan tandköttet som svullnat ordentligt efter tandläkarbesöket. isch.

en promenad ska vi avverka senare idag också. förhoppningsvis kommer mitt paket från Ellos idag! håller tummarna. Vi ska posta lite tradera grejjer och så ska vi inhandla lite mat till eftermiddagen.

Nu ligger snorp och ska sova sitt andrasov. mojslaren. ♥

Nu sover hon. och jag hänger här och drömmer mig bort...




Längtar hit.
Nästa vår planerar jag och ♥ en weekend.
Underbara stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0