Ledset

Det är massa gråt från sovrummet i detta nu. Pappan kämpar ett tag där inne och mamman hänger här och försöker febrilt tänka bort skriket. Det går sådär.
Vi håller tummar och tår för att hon ska vakna utan feber imorgon så vi kan åka ner till Skåne som planerat. Annars blir vi ledsna i ögat allihop. SOM jag har längtat.

Hon fick en ipren att sova på nu. och den gjorde nog att hon kände sig välldans frisk för hon har mojslat där inne i närmare timmen. Så nu är väl övertröttheten ett faktum är jag rädd.
Det börjar dock bli längre o längre mellan skriken där inne det brukar vara ett gott tecken.

Man kanske borde packa? Iallafall börja? jag har skrivit lista, gills det?

Det är lite svårt att finna ork efter två nätter med nämrare obefintlig sömn. Sen blir jag så nervös när hon är sjuk och man funderar och oroar sig och det tar massa massa kraft det med... ögonen går i kors så fort den där lilla fisen slocknat... oj... nu har det varit tyst lääänge... *hoppas*

*håller andan*

*fortfarande tyst*
(Pappa är uppenbarligen bättre än mamman i detta nu)

*Fortfarande tyst... 2 minuter *

Jag hör lite flasksutt o det där tydliga "jag är såååå trött nu"-snacket från Maja. Och pappas buffar i rumpan. Jag andas fortfarande knappt. Mer flasksutt. somna nu då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0