Fredagsmys ♥

NU är hela familjen Jörgensen hemma och vi ska snart till att ta helg. Köttet ligger i marinad och Tsatzikin är klar.
Grillen ska tändas och ett glas rött ska hällas upp :)
Jimmy kom hem med dessa godingar även om det verkligen bär emot att inhandla den sistnämnda flaskan på systemet när man alltid haft så nära till Tyskland och Bordershopen. Men vad göra. Attans vad gott det är.

Nu blir det nog en liten kvällsprommis för Maja har knasat till sin sömn idag är vill gärna sova NU. lite sent men vi tänkte att hon kan sova en liten sväng i vagnen. Får se var vi hamnar.



Kommentarer
Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Åh vilken mysig kväll ni verkar ska ha! :) Jag blir lätt lite avis!



Sv; jag hoppas att det hjälper att kunna andas rätt, och allra hellst jag som är ett litet kontrollfreak och avskyr att tappa kontrollen över mig själv..

2011-04-29 @ 18:06:14
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0