Ny onsdag

Jaha då var det alltså ondag igen.n Dimman ligger TJOCK utanför och idag är det meningen att jag ska lyckas ta mig ner till MVC för att kolla mitt blodtryck. fattar inte riktigt hur det ska gå till då det där med att förflytta sig är en minst sagt smärtsam historia numera pågrund av den där jäkla nerven som är ikläm i ryggen. ischias?

kan bara hoppas att cykeln funkar fortfarande, förra vecka var det bästa alternativet så vi får hoppas det är det idag med helt enkelt.

har sovit i sängen TRE hela nätter nu. Kroppen känns tröttare än vad den gjort innan så det bidrar till lite mer sömn. kalas! vi däckade innan tio igår både jag och älsklling. skönt!

nu ska ja käka frukost och dra nåt avsnitt av TB :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0