"Mamma-Lunch" och magbild

Nu har tjejerna varit här på lite lunch. bjöd på sallad med Bulgur och en massa gott i. Blev riktigt bra. Blivande moster-Sofie kom förbi och skulle hämta systemkameran och hon fick stanna på lunch hon med. Lika trevligt som alltid.
Karin som fick sin lilla Thyra den 12 juni, jag med min 36 veckors mage och Sara med sin 27 veckors mage.

Gissa vad de flesta samtalsämnena kretsar kring? :)

kan inte sluta tänka varje gång man träffar någon nu att kanske, kanske är det ista gången med bebis i magen. TÄNK om det vore så!


Slänger upp veckans mage också, fick bli i svartvitt denna gången. Man kan verkligen se att hon har sjunkit ner på bilderna nu, eller jag kan det iallafall. det är såå skönt för jag får inte en massa sparkar mot lungorna på samma sätt längre. Istället känns det som att ha en kokosnöt mellan benen dock :)

tog ett par BEDÅRANDE bilder på Lilla Thyra också, ska fråga mamma karin om jag får lägga upp en bild här så ni får se sötnosen :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-09 @ 21:12:04
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0