Kulturnatten

Igår hade vi en superrolig lördag. dagen spenderades hemma med inte alls mycket att göra. Klockan sex åkte vi hem till Mickis och Matte coh åt middag, tacopaj med sallad och toast-skagen till förrätt. Mumma!
Sen kollade vi på "farsan" innan vi begav oss in mot stan vid halv elva.

IMPROVISATIONSTEATER väntade. och jag hade ingen aning om vad jag väntade mig. en teater utan manus lät allmänt konstigt och annorlunda. Peter på Jimmys jobb och hans tjej spelade tillsammans med ett helt gäng till.

Det var så hysteriskt roligt! skrattade så att jag höll på att rammla av stolen. det var helt fantastiskt! :D och dem var sååå duktiga. spela teater utan att veta vad den ska handla om! haha!

Nu inväntar vi nästa inbjudan till nästa "uppvisning"...




Nu är jag snart ner på stan och träffa Lina på Storken. Mys Mys! måste kuta till bussen snart!

Kommentarer
Postat av: sofie

kuta var kanske lite att ta i med din mage... ;)

2010-09-12 @ 12:03:14
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 24

Ja åå, vi har haft det så galet underbart! Åh! :D Och som du säger är det så häftigt att få visa upp magen så, de lyfter en upp till himlen med fna komentarer där borta :)

2010-09-12 @ 13:20:14
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0