Födelsedagsfirande :)

Igår firade vi min födelsedag här hemma. började dagen med frukost på "sängen" (Läs: soffan, eftersom jag alltid vaknar där ute till sist numera) av älskling.

sen hade jag internet dejt med samantha och pappa-familjen och sen med mamma och det blev lite paket öppning! tack snälla! :D

Sen åkte vi en runda och kikade efter mattor till vardagsrummet, hittade två perfekta på mio. jätte fint blev det!

fick veta att älsk planerat en helg i stockholm på hotell och grejjer men som ju gick i stöpet iochmed att jag inte kan gå. inte så kul att åka dit och bara ligga på rummet heller.. :) Men jag tänker minsann låta honom ta igen den idén vid ett senare tillfälle ;)

vi hann precis hem från mio innan Tina, Micke, Åsa och Emil kom på fika. fina blommor och presenter hade dem med sig :) nu har jag blommor med färg i mitt hus igen, får se hur länge det vara för jag brukar va rätt bra på att ha ihjäl dem efter alldeles för liten tid...

vi fikade på jimmys vaniljbullar och kanelbullar som han bakade för nån vecka sen. gott!

Sen kom Elo och Monica följda av syster-Sofie och hennes bästis Louise som är på besök här..

när de flesta gått hem kollade vi på Ronja Rövardotter som gick på Tv1000 och sen blev det middagstajm.

dagen avslutades i soffläge framför tv:n

Och tack alla för alla grattis sms :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0