Dagen med Magen

efter nattens skräp till sömn så blev iallafall dagen hur bra som helst!
Sofie kom över vid ett och gjorde pancakes. Sånna fluffiga små. grädde och sylt till det. mums!
Jimmy kompade lite på eftermiddagen och vid tre åke vi och handlade, massa massa mat blev det.
Hembakad pizza och tvmys. cissi ringde och förkunnade att hon och Elsa kommer i helgen nån dag och fikar. MYSIGT! Hon frågade också om jag haft några värkar eller nåt och mitt svar var som vanligt " Nej, lugna gatan här fortfarande" sen hann jag knappt lägga på luren fören det började spänna och dra i magen. sen hade jag ordentliga förvärkar från fem till nio typ.. sen del gjorde ordentligt ONT andra kändes bara som vanligt.

KUL att något börjar hända kanske. Nu har det hela dock stannat av helt igen så det vankas nog inte bebis ännu...

slänger upp veckans magbild också! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0