Utkast: Okt. 29, 2010

efter besöket på amningsmottagningen igår fick vi rätt många bra tips. Vi kom även fram till att det faktiskt inte bara är jag som är nybärjare på det här utan Maja gör nån egen liten variant med tungan som gör att hon sväljer luft. det spelade ingen större roll hur vi höll henne hon smackade lika mycket som innan, men till sist fick vi till det.

idag och inatt har det gått rätt bra, jag märker direkt om hon inte får rätt tag och då måste jag BÖRJA OM det gjorde jag inte innan utan körde på även om det gjorde ont eftersom hon åtminstone fick i sig mat resonerade jag. Lite som att gräva sin egen grav..

natten har varit fantastisk, om det beror på mindre ond mage vågar jag inte säga. men hon sov 4,5 timme i stöten och mamma och pappa sov bra vi med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0