Pyamas

Kommit på att vi nog vill ha pyamaser med fötter trots allt. sitter och kollar lite på ellos och dylikt. Men vill inte riktigt beställa för jag vill se hur knäppning och sånt funkar.
Måste vara med tryckknappar längs benen och i grenen så att man lätt kan byta blöja, dessutom får det inte vara dragkedja på..

Storlek 50 tror jag vi kör på, hon drunknar ju i allt större än det. men så är hon ju sååå kall om fötterna hela tiden.

Ett par vantar måste jag också inhandla, några som är så små så små så dem blir på plats.. hrm..

får se om vi vågar ta en runda till stan sen nån dag. Tycker fortfarande det är lite jobbigt att amma bland folk, för jag blir så stressad. och eftersom mattiderna varierar så väldigt så känns det tryggare att vara hemma. men det kommer väl antar jag. vi har ju iallafall gjort lite framsteg på fronten.

Fick världens sötaste mössa på posten av Elena :) ska fota och visa när vi har tid. TACK gumman!




Kommentarer
Postat av: Mickis

Tycker att du var duktig med amningen när vi var och hälsade på... premiären... :P Ha en sjal som du kan lägga över henne och skyla med, så kanske det känns mindre jobbigt... Tror det finns fina amningsrum St:Per...Lycka till!! ;) KRAM

2010-10-22 @ 23:03:24
URL: http://michaelatollin.blogspot.com
Postat av: Anna

Så länge kan du ju ha strumpor på händerna :)

2010-10-23 @ 15:01:14
URL: http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0