Mycket i skallen

Nu snurrar det i skallen här... vi vill ha ny säng och ny soffa... jag har en plan på hur vi ska göra med soffa och hur vi ska kunna trixa till BRA pris, lite smått inspirerad av min kära "plast-pappa" :-)
Ska se om det blir en sväng till ikea idag.

Maja sitter och hickar i sin pappas knä. inatt 03-05.30 typ satt hon och hickade i mitt knä. jobbigt när hon har hicka för man kan ju inte göra nåt åt det! hon blir inte sur som tur är men hon somnar ju inte och hon kan ju inte äta med nån reda heller! så man kan bara vänta, och mitt i natten är det INTE det roligaste jag vet att vänta ut hicka liksom... :) men jag klagar inte... det var enda svängen vi var uppe inatt så sömnen har vi fått iallafall.

undrar om det hade något att göra med friskluften igår :) blir nog en promenad idag med skulle jag tro.

Dem utlovar snö inatt.
vi kan ju alltid hoppas att dem har fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0