Knorrig natt

Ute skoner solen. Inne skiner Maja som solen. efter en minst sagt knorrig natt. in med nappen, ut med nappen och så vidare. till sist la ja henne i sängen hos mig och hon somnade iallafall ett litet tag. Trött mamma idag. Men som sagt Maja är pigg glad och nyäten i babysittern. Jag misstänker dock att hon får ont i magen av min mjölk, det kommer så mycket att hon nästan drunknar. måste kanske börja pumpa ut det första så det inte blir som att äta från en vattenslang liksom. får klura lite på det.

Tolv kommer Karin och Sara på lunch. Tänkte att jag skulle hinna diska iallafall!

Får se om det blir någon promenad i eftermiddag sen, det hade varit skönt!

vi får se...


Såhär trött är mamma nu på morgonkvisten :)


Kommentarer
Postat av: Arekaisa

Congratulations on a job well done. Thanks

2012-01-30 @ 08:52:14
URL: http://arekaisa.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0